4e clubwedstrijd

Zaterdag 7 mei hebben we alweer de 4e wedstrijd mogen vissen van 2016. Met een brandende zon en ruim 25graden leek het wel hartje zomer, en was het heerlijk vertoeven aan de dijk bij Waarde 14. Ook de vangst viel niet tegen, want bijna iedereen wist vis te vangen. De vangst bestond voornamelijk uit botjes en scholletjes. Totaal hebben we met 22 deelnemers 90 vissen weten te vangen.

Senioren                                                              cm                                   stuks
1.Arjan Marijs                                                     171                                  11
2.Marco Marijs                                                   130                                   8
3.John Pieper                                                     103                                   6