Wilthagenwedstrijd

Na vele Jaren sponsoring werd vrijdag 3-7-2015 de laatste Wilthagenwedstrijd gevist. Iedereen heeft in al deze jaren kunnen genieten van een gezellige zomeravondwedstrijd en natuurlijk de fantastische vleesprijzen die we elk jaar weer mochten uitreiken. Wij willen Frank bedanken voor de vele jaren sponsoring!

Het was dit keer te doen aan het mooie Nollestrand bij Vlissingen. Ondanks deze warme zomeravond kwamen er toch nog 22 vissers een hengeltje uitgooien. Er waren 14 senioren en 8 junioren.
De vangst bestond hoofdzakelijk uit kleine botjes, schar, zeebaarsjes en tong. Onze controleur Chris had deze avond gezelschap van Leo Marijs. Samen hebben ze 59 vissen kunnen meten .

Senioren                                                                   cm                       stuks
1. Marco van Paggee                                             140                       6
2. Denis de Rooij                                                    135                        6
3. Joost de Dreu                                                       85                         4