8e clubwedstrijd

Zaterdag 5 December stond alweer de hebben we alweer de laatste clubwedstrijd gevist. Het parkoers was uitgezet op het strand achter de golfbaan in Domburg. Helaas waaide het weer heel hard dus was het moeilijk vissen. Door deze harde zijwind werden er bijna geen scharren en wijtingen gevangen. De vangst bestond voornamelijk ui kleine zeebaars.
Toch komt er na elke wedstrijd weer een uitslag.

Senioren                                                      cm                                       stuks
1. Marco Mol                                                306                                      12
2. Arjan Marijs                                             113                                        5
3. Marco Marijs                                            103                                        4