Geep wedstrijd

17 Mei hebben we weer de jaarlijkse geepwedstrijd gevist. Dit is een leuk wedstrijdje voor jong en oud die het leuk vind om eens een echte roofvis te vangen.
Het was zoals altijd weer erg gezellig aan de dijk bij Rithem. Helaas viel het aantal deelnemers erg tegen, maar dat moest de pret niet drukken.
Het was stralend zomerweer en het bleek al snel dat er geep te vangen was. Marco Marijs draaide in de eerste 5 minuten al 2 gepen op de kant. Het leek er op dat we weer net zo'n wedstrijd als 2 jaar geleden zouden beleven, maar later bleek dat dit alleen een zeer goede start was en dat er over de gehele wedstrijd regelmatig een geep werd gevangen. Bijna iedereen wist wel een geep te vangen en ging met een zeer mooie prijs (gesponsord door de hengelsport zaken v/d Poel uit Yerseke en Hielkema-Verresen uit Kapellen-Putte) naar huis.

Deelnemers                                     cm                             aantal vissen
1. Gerard van Thillo                         449                             8 stuks
2. Arjan Marijs                                  437                             8 stuks
3. Marco Marijs                                388                             7 stuks