Uitslag zoutcompetitie 2019

Zondag, 15 december 2019

Uitslag zoutcompetitie 2019

Op 7 december hebben we het jaar afgesloten met de wildwedstrijd die traditie getrouw gevist werd aan waarde 14. Vooraf was de verwachting dat er veel wijting gevangen zou worden, maar dat viel erg tegen. Doordat het doodtij was en er haast geen stroming stond was het zeer lastig om de vis aan het azen te krijgen.
Marco Lobbezoo ging het best met de omstandigheden om en wist met 8 vissen de 1e plaats te bemachtigen. 2e werd Joost de Dreu met 7 vissen en Mathias Baas mocht de 3e plaats betreden met 3 vissen. Deze wedstrijd telde overigens niet mee voor de competitie.

Het jaar 2019 was een mooi jaar met prachtige wedstrijden aan de dijk en op het strand.

Eindstand senioren:
1e Arjan Marijs met 16 punten
2e Joost de Dreu met 19 punten
3e Richard Boone met 24 punten

Eindstand junioren:
1e Collin Dieleman met 7 punten
2e Pieter van de Zande met 14 punten

Helaas waren er maar 2 jeugdleden die genoeg wedstrijden gevist hebben om mee te doen aan de einduitslag.

Arjan en Collin van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap.

We zijn voor 2020 nog op zoek naar nieuwe vissers die onze wedstrijden mee willen vissen, wie eens een keer een wedstrijd mee wil vissen om te kijken of dat wat voor u/jou is nodigen we van harte uit bij 1 van onze wedstrijden. Aarzel niet maar probeer het een keer!!!!!!!!!

Wedstrijden voor 2020 staan binnenkort op onze site.