Boone koppelcompetitie

Zaterdag, 12 mei 2018

Boone koppelcompetitie

Vorige jaren hebben we de koppelwedstrijden georganiseerd wat een groot succes bleek te zijn. Er blijkt genoeg animo te zijn om deze wedstrijden te blijven  vissen door zowel leden als niet leden. Ook vorig jaar waren er weer 4 deelnemers die geen lid zijn, maar wel kennis hebben gemaakt met onze vereniging. Na de tweede wedstrijd mochten we weer naar de  kantine van onze sponsor gebroeders Boone , om daar onder het genot van een hapje en een drankje na te genieten. Ook werden hier de prijzen uitgereikt. Kortom weer twee gezellige dagen/wedstrijden.

Ook dit jaar willen we weer in koppels gaan vissen. Dit betekend dat we een competitie hebben van 2 wedstrijden.

1e Koppelwedstrijd 15 juni Domburg  (zeven golven)  20:00 – 00:00 uur
2e Koppelwedstrijd 14 juli Waarde 14                          13:30 – 16:30 uur
Direct na de 2e wedstrijd gaan we met zijn allen barbecueën in de loods van onze sponsor gebroeders Boone te Oostdijk. Daarna zullen de prijzen van de competitie uitgereikt worden.

Het is de bedoeling dat je (net als vorig jaar) jezelf inschrijft samen met je koppelmaat die je zelf hebt gekozen. Het mag iemand zijn die (nog) geen lid is van de vereniging. Dus je kan bijvoorbeeld samen met een oude vismaat, met je zoontje, familielid, of gewoon iemand van de vereniging de strijd aan gaan tegen de andere koppels.
Het is de bedoeling dat je allebei met 1 hengel vist op dezelfde steun, en samen 1 emmer gebruikt voor de vis.
Welk koppel de meeste centimeters vis weet te vangen wint de wedstrijd.
Welk koppel de minste wedstrijdpunten weet te behalen over de 2 wedstrijden wint de competitie. Tijdens deze wedstrijden geld het algemene reglement van de vereniging.

Mocht het zo zijn dat de 2e wedstrijd je koppelmaat niet mee kunt doen, dan moet je zelf voor een andere koppelmaat zorgen die de eerste wedstrijd nog niet mee heeft gedaan. Het inschrijfgeld en de prijs die je wint kun je dan zelf verdelen met je 3e koppelmaat.

Iedereen dient net als anders ten minste 30 minuten voor de wedstrijd te zijn ingeschreven.
Het inschrijfgeld bedraagt voor senioren € 20,- pp en voor junioren € 10,- pp. Dit bedrag is voor 2 wedstrijden en inclusief de barbecue. Niet leden betalen voor de barbecue nog € 15,- extra.
Mede dankzij onze sponsor Gebroeders Boone zijn er zeer mooie prijzen te winnen!

We hopen dat er veel enthousiaste deelnemers zijn zodat we er een gezellige competitie van kunnen maken.

Voorinschrijven is verplicht en kan tot en met 8 juni door te mailen naar onderstaande contactgegevens.

Marco van pagee
M: marcovanpagee@kpnmail.nl