Federatief Kampioenschap 2018

Woensdag, 31 januari 2018

Beste zoutvissers,

Zaterdag 10 maart van 11:00 tot 15:00 word het Federatief Kampioenschap zout gevist op het strand van Hoek van Holland. In een wedstrijd van vier uur wordt bepaald wie de beste zoute kantvisser is van Sportvisserij Zuidwest Nederland!  Ook wordt er gevist om de verenigingsprijs. De beste drie resultaten per vereniging zijn hiervoor bepalend. Voor de winnaar van elke categorie wordt een zeer fraaie wisseltrofee beschikbaar gesteld. Maar ook andere prestaties worden beloond. Door diverse sponsors wordt een bijzonder fraaie prijzentafel beschikbaar gesteld zodat één op de vijf vissers prijs heeft. De deelnemende jeugdleden hebben zelfs 1 op 2 prijs!

Dit jaar is gekozen voor de stranden van Hoek van Holland. Het parcours wordt in vijf vakken ingedeeld. We staan onderling zo'n 20 meter uit elkaar. Ook dit jaar is er de Stek van Ard. Elk vak heeft een Stek van Ard. De Stek van Ard is één van de uitgezette visplekken. Welke stekken dit zijn wordt vóór de wedstrijd, tijdens de opening, door loting bepaald. Als degene op de Stek van Ard zijn vak wint, krijgt hij € 100,-. Wordt er op de Stek van Ard niet het vak gewonnen, dan gaat deze prijs niet over naar een ander.

Voor meer informatie kijk op de site van sportvisserij Zuid West Nederland.

Opgeven kan tot uiterlijk 20 februari door een bericht te sturen naar onderstaand mailadres. Vermeld daarbij duidelijk je voor en achternaam, leeftijd, en telefoon nummer.

Met vriendelijke groeten,

Arjan Marijs